De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hisense 55U8KQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tim 28-08-2023

Oog-en oorstrelende ervaring

Geschreven voor: Hisense 55U8KQ

Sinds twee weken de gelukkige bezitters van een Hisense 55U8KQ televisie.
In de familie en vriendenkring de bekende merken kunnen bekijken en natuurlijk kunnen beoordelen.
In de zaak waar ik nu al 15 jaar kom voor al mijn aankopen op televisie en witgoed gebied de Hisense toestellen kunnen zien en geraakt worden door de kwaliteit van beeld en geluid ( ingebouwde soundbar ).
Mede gevoed door de zeer positieve berichtgeving en praktijkervaring van mensen, die reeds in het bezit zijn van een toestel van Hisense, overgegaan tot de aankoop.
Prachtig aan de muur geplaatst door het bedrijf is het elke keer weer genieten van de mogelijkheden en kwaliteitsbeleving!!!
De prijs/kwaliteitverhouding pakte extra gunstig uit door de cashback actie waar ik gebruik van mocht maken.
Hopelijk ziet men in dat er meer is onder de zon dan het bekende trio/kwartet van televisie aanbieders.
Ik prijs mij in elk geval gelukkig!

Pluspunten

• prachtig beeld
  • geweldige geluidservaring
  • Mooie uitstraling aan de wand

Minpunten

• Nog niet kunnen ervaren

Officiele reactie van Atag 29-08-2023

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de uitgebreide en enthousiaste review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo geniet van de mogelijkheden en kwaliteitsbeleving van de 55U8KQ.

Wij wensen jou vele jaren van kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare Hisense